wtorek, 15 maja 2012

Lakier do paznokci Delia Coral Prosilk nr 155 :)


Witajcie,

Chciałam Wam przedstawić lakier, który ostatnio podbił moje serce :) Mowa oczywiście o lakierze, którego nazwa jest w tytule posta - Delia Coral Pro Silk o nr 155.




Lakier ten (jak i z tej samej firmy w kolorze czerwonym) zakupiłam za "punkty" w SuperPharm, więc tak naprawdę nie wydałam na niego pieniędzy. Do drogich lakierów on jednak nie należy, jego koszt to coś ponad 5 zł za 10 ml :)

Lakiery tej firmy jakoś nie przyciągały nigdy wcześniej mojej uwagi, dlatego będąc ostatnio na zakupach pomyślałam sobie "niech będzie, wypróbuję". I bardzo się cieszę, że tak uczyniłam :)

Lakier jest dosyć gęsty (za czym ja nie przepadam) ale nie zostawia żadnych smug i dobrze rozprowadza się po paznokciu. Ma cienki pędzelek - i chwała za to, by tych grubych nie znoszę - i bardzo dobrze kryje po 2 warstwach.

Paznokcie pomalowałam wczoraj i nic do tej pory się ani nie starło ani nie odprysło, a prace domowe wykonywałam wszystkie :) Albo to zasługa lakieru, albo używanego przeze mnie na wierzch wysuszacza Sally Hansen Insta-Dri, choć używam go także przy innych lakierach a po 1 dniu zazwyczaj miałam paznokcie pozdzierane.

Nie pozostaje mi nic innego jak pochwalić ten lakier i polecić na wypróbowanie - ja na pewno zakupię jeszcze inne kolory z tej serii i mam nadzieję, że będą tak samo dobre jak ten :)






3 komentarze:

  1. Nie zbyt lubię ten kolor :) Jeśli chodzi zaś o te lakiery to u mnie nie mogę ich nigdzie znaleźć a słyszałam o nich wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, szczególnie że cena naprawdę nieduża :) A kolorów do wyboru trochę było.

      Usuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...