sobota, 19 maja 2012

Wygrana z konkursu "intymność to dla mnie..."


W końcu wczoraj dotarła do mnie paczuszka z wygraną z konkursu "Intymność to dla mnie..." :) Konkurs ten był organizowany przez Ziaję na ich fanpage'u na facebooku i trzeba było dokończyć powyższe zdanie.

Oto co zawierała paczuszka:


  • płyn do higieny intymnej "szałwia lekarska"
  • płyn do higieny intymnej "migdał"
  • kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem laktobionowym
Jak tylko wykończę mój obecny Ziajowy to na pewno się zabiorę za te :)

Pozdrawiam Was serdecznie!



2 komentarze:

  1. Mam ten w białej buteleczce tylko 500 ml, jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz mam też z tej serii co Ty tylko z kwasem mlekowym i też w 500 ml butli. I mam ją już chyba z pół roku i dopiero połowa zuzyta ;)

      Usuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...