piątek, 5 października 2012

OPI Up Front & Personal

Ostatnio pokazywałam Wam lakier China Glaze zakupiony na Vicotria's Beauty a dzisiaj przychodzę do Was z drugim zakupionym lakierem do paznokci, tym razem firmy OPI w kolorze Up Front & Personal.

Jest to mój pierwszy lakier do paznokci tej firmy i powiem Wam, że na pewno nie ostatni. Początkowo byłam przerażona pędzelkiem bo jest dość spory ale moje obawy szybko zostały rozwiane - maluje się nim rewelacyjnie. Konsystencja lakieru także jest idealna - ani za gęsty ani za rzadki. I naprawdę szybko schnie :) 

Jak jest z trwałością? Ciężko mi to powiedzieć bo malowałam wczoraj - dzisiaj wyglądają nadal jak świeżo pomalowane a jak będzie jutro tego nie wiem. Wyedytuję później posta i dodam info o trwałości ;)

Na zdjęciach zobaczycie 3 warstwy lakieru. Zawsze nakładam 2 ale ten kolor jest jaśniutki i po 2 warstwach końcówki prześwitują.










16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mi też bardzo się spodobał a bałam się, że będzie taki sobie ;)

      Usuń
  2. lubię błysk, ale ten jest dla mnie aż za bardzo błyszczący ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, ten wyjątkowo mocno się błyszczy ale strasznie mi się podoba, szczególnie w słońcu :)

      Usuń
  3. lakier bardzo fajnie prezentuje się na paznokciach :) lubię takie błyszczące pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek, ładnie wygląda na paznokciach. Jestem ciekawa jak będzie z trwałością :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że nie przepadam za błyskotkami na pazurkach, to ten kolor bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie się zastanawiałam czy Ci się spodoba czy nie bo wiem że za błyskotkami nie przepadasz :) bardzo się cieszę :)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie wygląda i jest wesoły, a jeszcze skupia światło, co daje super efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam :) efekt jest oszałamiający, jakby na paznokciu znajdowała się jakaś tafla :)

      Usuń
  7. A paznokcie coraz dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i jak z trwałością?
    U[patrzyłam sobie kilka OPI ale że cena wysoka to jeszcze się zastanawiam nad nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich paznokciach przy robieniu w domu wszystkiego lakier wytrzymał 3 dni w dobrym stanie :) jestem naprawdę zadowolona!

      Polecam zakup na stronie www.victoriasbeauty.com, tam ceny są dużo niższe, ok 30 zł za lakiery OPI.

      Usuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...