poniedziałek, 8 października 2012

Prezenty otrzymane od koleżanki tak po prostu, bez powodu :)

Dobrze mieć wokół siebie wspaniałych ludzi, którzy o nas myślą, chyba wszyscy się ze mną w tej kwestii zgodzą? :)

Ostatnio przed remontem mieszkania moja koleżanka podarowała mi dość sporo kosmetyków. Kupując dla siebie kupowała i dla mnie, tak po prostu bez żadnej okazji. Jest mi niezmiernie miło i pragnę jeszcze raz bardzo podziękować: Asiu - jesteś naprawdę cudowną osobą!

Będzie to relacja typowo zdjęciowa bo chcę Wam zaprezentować co od mojej koleżanki otrzymałam. Dodam, że żadnego z wymienionych kosmetyków wcześniej nie stosowałam ani nie posiadałam a o niektórych istnieniu nawet nie wiedziałam.



  • Schlecker, Rilanja Body oliwkowy krem do rąk
  • Schlecker, Rilanja Body kremowy żel pod prysznic
  • Schlecker, Rilanja Body balsam do ciała z ekstraktem kakao i wanilii (na pierwszy "rzut nosa" czuć przebijający alkohol jak w musach do ciała garniera ale może będzie dobry)
  • Schlecker, AS Haircare odżywka do włosów normalnych, zniszczonych i suchych  


  • Chardonnay krem do rąk i paznokci pielęgnująco-nawilżający z ekstraktem z pestek winogron
  • Bielenda, Florina Nature Expert odżywczy krem do rąk proteiny mleka koziego, ceramidy, miód
  • Abe kokosowe mydło do rąk w płynie z wyciągiem z migdałów 
  

  • Marion płyn do stylizacji włosów z kolagenem i ceramidami
  • Progres Cosmetics maska do włosów farbowanych intensywnie regenerująca
  • Marion ultralekka odżywka do włosów z olejkiem arganowym
 

  • BeBeauty nawilżający żel do mycia twarzy
  • Marion maseczka odżywczo-łagodząca z białą glinką
  • Marion maseczka wygładzająca z różową glinką
  • Marion termoaktywny duet dla dłoni: peeling z orzechami + kremowe serum
  • Marion parafinowa kuracja dla dłoni: regenerujący peeling + pielęgnująca maska parafinowa
  • Marion 60 sekundowa maseczka do włosów z octem z malin


  • Labell kokosowy antyperspirant 
  • Manava (marka własna Leclerc'a) nawilżający żel pod prysznic
  • Chusteczki nawilżane o zapachu magnolii 

I ostatnia rzecz to zestaw Luksji zapakowany w taką oto piękną puszeczkę ;)




  • Kremowy płyn do kąpieli rose petal & milk proteins
  • Kremowy żel pod prysznic rose petal & milk proteins
  • Kremowy żel pod prysznic vanilla & almond oil
  • Mydełko do rąk rose petal & milk proteins
 
Było jeszcze kilka innych rzeczy, ale zostawiłam kilka u rodziców, jak będę do nich jeździć to będę tam używać. Naprawdę moja koleżanka bardzo bardzo mnie zaskoczyła :)
 
Miłego dnia dziewczyny!
 
 

12 komentarzy:

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...