piątek, 13 grudnia 2013

Balea - Oczyszczający szampon do włosów

Jakiś czas temu, w moim wrześniowym denku, pojawił się głęboko oczyszczający szampon do włosów z serii Professional z firmy Balea. Część z Was była ciekawa tego szamponu, dlatego, późno bo późno, ale postanowiłam napisać o nim kilka słów.
OD PRODUCENTA:
Głęboko oczyszczający szampon do włosów Balea delikatnie aczkolwiek skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy. Formuła szamponu zawierająca czystą wodę lodowcową, mentol oraz łagodne środki powierzchniowo czynne pozwala usunąć nadmiar sebum z powierzchni włosów. Nie zawiera silikonów.
Sposób użycia: Delikatnie wmasować w mokre włosy, pozostawić na chwilę i dokładnie spłukać.

SKŁAD: 
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Sodium Chloride, Glycerin, Panthenol, Zinc Sulfate, Betaine, Menthol, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Coco-Glucoside, Laureth-2, Citric Acid, Lactic Acid, Sodium Benzoate.

MOJA OPINIA O PRODUKCIE
OPAKOWANIE:
Głęboko oczyszczający szampon do włosów umieszczony został w dosyć miękkiej, plastikowej tubce. Tubka ta zamykana jest na 'klik' i przez cały czas stoi 'na głowie' dzięki czemu szampon cały czas spływa na dół i jest przygotowany do opuszczenia opakowania. A opakowanie jest na tyle miękkie, że pozwala zużyć szampon praktycznie do samego końca, bez konieczności używania nożyczek i rozcinania. 
KONSYSTENCJA, KOLOR:
Szampon jest przezroczysty i ma dosyć rzadką, taką jakby żelową konsystencję. Myślałam, że będzie słabo się pienił, ale byłam w błędzie ponieważ pieni się naprawdę rewelacyjnie (a ja mocno pieniące się szampony bardzo lubię).
Do tego wszystkiego jest dosyć wydajny i stosowany 1-2 razy w tygodniu starcza mi naprawdę na długo.
ZAPACH:
Nie umiem porównać tego zapachu do czegoś konkretnego. Mogę tylko powiedzieć/napisać, że zapach jest dosyć orzeźwiający i przyjemny. Wyczuwam w nim odrobinę mentolu, ale nie jest on ani mocny ani nachalny (ja osobiście za tym składnikiem w kosmetykach nie przepadam).
DZIAŁANIE:
Kupiłam go z nastawieniem "spróbuję, może coś zdziała, ale na nic się nie nastawiam", a w użyciu mam już 2 lub 3 opakowanie tego szamponu. Używam go mniej więcej 1-2 razy w tygodniu choć myślę, że w przypadku włosów mocno przetłuszczających się (które ja niestety posiadam) sprawdziłby się także przy codziennym myciu, ponieważ oprócz tego, że bardzo dobrze oczyszcza zarówno włosy jak i skórę głowy to ich nie przesusza. Tak jak zaleca producent - pozostawiam go na jakieś 2-3 minuty na włosach i następnie spłukuję. Włosy po jego użyciu są dosłownie skrzypiące
i czuć, że naprawdę są czyste. Co prawda szampon plącze włosy (przynajmniej moje) i bez odżywki ani rusz, ale dzięki niemu mogę sobie pozwolić na mycie głowy co drugi dzień, a dla mnie to duży sukces. Wracam do niego jak tylko się kończy i myślę, że będę wracać nadal choć teraz kupiłam na próbę szampon oczyszczający z TBS.
PODSUMOWANIE:
Głęboko oczyszczający szampon do włosów z firmy Balea faktycznie dobrze oczyszcza zarówno włosy jak i skórę głowy, a przy tym jest delikatny. Dobrze się pieni, ma przyjemny zapach i jest wydajny. A do tego wszystkiego jest całkiem tani, bo za 250 ml pojemność musimy zapłacić 1,45 € czyli ok. 6-7 PLN. Jeśli będziecie kiedyś w DM albo macie dostęp do tych kosmetyków to serdecznie ten produkt polecam.

Natalia


25 komentarzy:

  1. Tych tubkowch szamponów Balea jeszcze nie miałam :)
    Może kiedyś, póki co kosmetyków do włosów u mnie sporo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, chętnie bym go wypróbowała. Niestety myję włosy codziennie, gdyż tego potrzebują a nie jest to niestety wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki Balea do włosów, ale tego szamponu jeszcze nie miałam. Muszę go sobie zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, ale moje włosy są teraz bardzo osłabione, dlatego używam go sporadycznie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Do oczyszczania używam zazwyczaj pokrzywowego szamponu z joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie jak ma mentol to już nie dla mnie bo ja bardzo źle reaguję na ten zapach w szamponach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry szampon w niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo często zmieniam szamponu, więc jak na niego kiedyś trafie, na pewno się skuszę i mam nadzieję, że będę zadowolona równie bardzo jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę go koniecznie wypróbować! Moje tłuste włosy potrzebują porządnego umycia i większość delikatnych szamponów kompletnie sobie z nimi nie radzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. To mój ulubiony szampon- za zadziałanie, zapach, tubę i cenę, wszystko mi w nim odpowiada i myślę, że długo nie znajdę niczego lepszego. Szkoda tylko, że nie ma u nas DM ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To będę musiała wypróbować, skoro polecasz do przetłuszczających się włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ten szampon kompletnie się nie sprawdził ale za to u mojego chłopaka wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam jego brata od regeneracji. Jest genialny. Przy następnej okazji na pewno sprawię sobie zapas tych szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze go kiupic, by czas od od czasu oczyscic wlosy z silikonow :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam inny z tej serii, tego nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. kusi mnie on ostatnio i jak pomniejsze szamponowe zapasy to się za nim rozejrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym tylko miała dostęp do tej drogerii to bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię serie professional dobre są, tej nie znam, ale brzmi kusząco

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydałby mi się taki szampon, raz na jakiś czas dobrze jest taki zastosować :))

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się! chciałabym go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kosmetyki Balea, ale tej w tubce jeszcze nie miałąm

    OdpowiedzUsuń
  23. Balea kusi mnie od dawna, Marzy mi się ich czarna odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go na swojej liście zakupowej. Nie mogę się doczekać kiedy go będę używać.

    OdpowiedzUsuń
  25. I adore this blog layout . How do you make it. It is rather cool.
    Sracing Game

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...